söndag 23 augusti 2020

Söndagkväll

 Helgen har varit underbar på så många sätt men också slitsam. Mycket på en gång känner jag. Mycket tankar, planer och funderingar men också mycket mys. Det var härligt att få se lägenheten och få en klarare bild av vad som komma skall. Har lite svårt att greppa att det är flytt redan på fredag och jag skulle ljuga om jag sa att det inte stressade mig lite. Men saker löser sig, det gör det alltid. Jobbar måndag-onsdag nu sen är jag ledig torsdag och fredag i alla fall. Torsdagen ska förutom ett läkarbesök dessutom spenderas med två av mina bästa vänner, och det känns otroligt lyxigt :) 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen lägga mig för kvällen. Är helt slut både mentalt och fysiskt. Även om man inte gör något så går ju hjärnan på helvarv i ett försök att planera veckan och flytten in i minsta detalj. 

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar