lördag 22 augusti 2020

Första titten


 Idag fick vi se lägenheten vi ska flytta in i för första gången, och vi var positivt överraskade. Där är en del som vi vill fixa, men det kommer bli så mysigt. Och vad häftigt det var att kunna gå in i rummet där vårt barn ska bo, rummet som ska bli hennes. Väggarna därinne var rosa, och på något sätt kändes det som ödet. Två toaletter, varav den ena typ nyrenoverad, tvättmaskin och torktumlare, balkong. Ja det kommer bli bra. Flyttlasset går på fredag med det mesta, sen kommer jag efter när jag inte orkar jobbar mer. 

Där är stora fönster, bra planlösning och hiss. Jag tror detta kan bli bra. Behöver bara hitta någon som kan hjälpa oss tapetsera 😬 men allt löser sig ☺️ 



Nu ska vi äta med Simons föräldrar, sen ska vi köra till Hanna för lite ostbricka och mys. Tänk att jag snart kommer bo i samma stad som min bästa vän igen, vilken lyx! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar