tisdag 25 augusti 2020

Packa packa packa

Godmorgon! Inatt har jag sovit bättre än på väldigt länge. Svante har väckt mig de senaste tre veckorna, varje natt, ett par gånger om natten. Men igårkväll satte jag in en liten skål med mat i sovrummet och plötsligt fick jag sova tills jag vaknade av mig själv av att jag var kissnödig och sen fick jag sova tre timmar till. Lyx! Äntligen börjar det bli lite svalare igen också, så man sover bättre. 

Jag har börjat dagen med att än så länge packa två lådor med kläder, och jag ska strax fortsätta. Vi ställer alla lådor i klädkammaren och det börjar bli fullt. Tiden fullständigt springer iväg här hemma, med allt som ska packas och fixas. Jag är ju inte hemma på torsdag så det är bara idag och imorgon som gäller. Idag jobbar jag kväll, så gör lite lättare saker sen lite tyngre saker får jag göra imorgon  när Simon och jag är hemma samtidigt på eftermiddagen. Har fixat matlådor igår i alla fall så det är bara att packa packa packa och sen värma en matlåda lite ibland. 

Nu måste jag fortsätta ! 

Kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar