lördag 7 januari 2017

Mormor Siv 80 år

Hemma igen efter ett mysigt kalas för Siv. Jag var nöjd med dem och fick mycket beröm för dem. Uppskattning är underskattat ;) 


Jag är nästan lika kär i Simons familj som jag är i Simon. De är helt fantastiska. Han har två mostrar som jag på något sätt har saknat hela mitt liv. De är så snälla, omtänksamma och vackra inifrån och ut att man nästan smäller av. Deras energi är fantastisk och jag älskar att vara i deras närhet. Mia ser jag som en äldre syster, vi retas lite, vi pratar om allt och jag är så trygg med henne. 

Sen har vi min svärmor. Jag ser så mycket av mig själv i henne. Hon rår om alla andra i första hand, hon ser glädjen i det lilla och hon stöttar alltid, oavsett. Nu när jag bor en bit från mamma fyller hon lite den platsen. Hon tänker alltid på en, värnar om oss och gör allt i sin makt för att vi ska må bra, oavsett sitsen det sätter henne i. 
Min familj växte drastisk när jag träffade Simon, och jag är så otroligt tacksam för det. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar