onsdag 11 januari 2017

Flyttkaos

Usch som vår lägenhet ser ut! Hatar det! Haha det är lådor överallt, saker vi inte vet var vi ska göra av och jag vet inte allt. På söndag kommer mamma och Kent, så lite flyttar vi då, men jag kommer inte kunna slappna av helt fören vi har blivit av med lägenheten vi bor i, så första februari räknar jag med att ha mitt lugn igen. 

Annars då, tung arbetsvecka, 
Måndag: 9-20 
Tisdag: 9-20 
Onsdag: 9-19 
Men jag gillar det, jag hinner knappt träffa Simon, men förutom det älskar jag att känna mig behövd, uppskattad och duktig. Behöver någonstans inse att jag är allt det där ändå, men det jobbar vi på ;) 

Juni är på parning med, har varit det i en vecka och tycks vara rejält svårflörtad, men förhoppningsvis blir det bebisar denna gången, tänker inte stressa, hon får stanna där tills hon är redo. Det har dock lett till att Svante mjauar betydligt mer än vanligt, och det har gjort honom hes, haha älskade korkade katt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar