fredag 6 januari 2017

En extra ledig dag

Jag älskar dagar som denna, som är röda vardagar. En extra ledig dag med gott samvete :) Eller ja, inte helt ledig, jobbade på Sats mellan 10-13 men nu och framåt är jag ledig. Vi ska försöka packa ihop ett par lådor och sen ska jag baka till Simons mormor kalas som är imorgon. Blir chokladcupcakes med mint-frosting och pepparkaksmuffins med apelsin-frosting. Längesedan jag bakade så det ska bli roligt :) 

Solen gör otroligt mycket med mitt humör också. Det är kallt, jävlar vad kallt det är, men så länge det är sol är jag nöjd. Snön längtar jag inte alls till, hoppas till och med på att vi slipper den, men det lär vi inte göra. 
Från ett snöigt sankt Olof för ett par år sedan.

Nu ska jag sätta igång diskmaskinen och börja packa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar