torsdag 5 januari 2017

Godmorgon 2017

Ännu en tidig morgon på jobb, tre öppningar denna veckan, men jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt. Dels kan jag åka med Simon på morgonen, men det är mer, det är det lugna, tysta när man kommer till jobb. En plats som i vanliga fall är så fylld med liv, står tomt, tyst och stilla. Det är något med det. 


Annars då? Dagarna rullar på, inte så fort som jag hoppas men trots det närmar sig flytten med stormsteg. Den 13 januari får vi nycklarna till en lägenhet som sakta men säkert ska bli vårat hem. 


USA är bokat, vi åker i Juni och jag ska äntligen få träffa min andra familj igen :) så fantastiskt och jag längtar så. 


Idag slutar jag tidigt, jag ska till tandläkaren, sen hem och vila och sen kanske kanske börja packa ett par lådor, man inser inte fören man kommit igång hur sjukt mycket saker man har som ska packas. Men vi tar en dag i taget, eller i vårt fall, en låda i taget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar