fredag 1 januari 2016

Nya mål för 2016

Jag gillar att ha små mål, som riktlinjer att följa. Saker att titta tillbaka på som motiverar en. Så mina mål 2016 blir:
*Ta nästa steg i karriären. Jag har anställning tills den 15 juni, och antagligen över sommaren med, men sen vet jag inte. Från augusti och framåt. Dags att ta reda på nästa steg. Har bokat tid hos en syo nu i Januari, så vi får se om hon kan hjälpa mig bolla idéer.
* Få mer ordning i lägenheten, har lite möbler jag vill införskaffa, men det börjar bli fint här hemma minsann.
* Resa. Jag saknar USA, men det är så dyrt. Berlin lockar, och så saknar Simon sitt London.
* Utmana mig själv mer. Ska börja gå hos en psykolog nu igen, dags för nya tag, och att jobba med sig själv är aldrig negativt. Det tror jag att alla skulle göra i större utsträckning egentligen.
* Få ordning på kroppen och förhoppningsvis sluta ha så ont.
* Dejta mer, jag och Simon behöver unna oss mer utflykter, lite mer äventyr och skämma bort oss.
2016, du är välkommen ! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar