lördag 19 september 2015

19 september

Har haft en jättemysig förmiddag. Tog bussen ut på Raus, och mötte upp Svärmor på maxi för att handla frukost. Vi sprang på Simons farmor och farfar och bjöd med dem också, sen åt vi frukost tillsammans allihop. Sen körde farmor och farfar mig och Helene till väla för lite shopping. Handlade nya underkläder, igen, haha. Har snöat i mig på det sen min bröstoperation, det är så mycket roligare nu. Denna gången fick det bli ett rött sett, det hade jag ju faktiskt inte. Haha :) köpte en skjorta till Simon också som satt perfekt.

Sen kom svärfar och hämtade oss och körde mig hem, åt lunch med Simon och nu gick han precis iväg till tatueraren. Han håller på att bygga en sleave, så han kommer vara hos tatueraren varannan helg fram till jul nästan. Snyggt blir det :)

Så nu är det egentid, sen tänkte jag laga någon god gryta som får stå och puttra ett tag. Och ikväll blir det filmmys. En lördag helt i min smak ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar