söndag 13 september 2015

Blandat ifrån 2015

September tickar på, fort fort. Året tickar på väldigt fort. Men vilket år det är. Tänkte dela med mig av lite bilder, då jag inte bloggar så mycket längre så kan det vara roligt att ha i arkivet.

Simons 24års kalas 

En underbar dag fylld med skratt med Martin på Kullaberg

Tokstollen som gör mig lyckligare än jag visste man kunde bli

En liiiten Juni. Galet vad de växer fort 

En fantastisk helg med Simons moster och morbror

Grillkväll med Bröderna Rosqvist 

Min tarzan 

Ett dopp i det väldigt blå på Rhodos 

Snyggo

Min älskade vackra mamma

En liten Svante som nu väger 4,5 kg. Norsk skogskatt var det ja

En fotodag med Daniel
Som resulterade i helt fantastiska bilder

Braljus.nu

Och med min älskade fina,  vi hade en helt underbar helg i Sankt Olof 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar