måndag 5 januari 2015

Över en månad


Dagarna rullar på i en väldig fart. Jag är i Helsingborg (förvånande, visst ;)) och vilar så mycket jag bara kan. Det låter enkelt, men för mig är det svårt att göra ingenting. Men de senaste dagarna har jag vilat mer, och magen känns så mycket bättre, vilket gör det hela mycket enklare.


Det har gått över en månad sen operationen. Jag hade räknat med att vara betydligt mer återställd än vad jag är, men saker och ting går inte alltid som man tänkt sig. Jag har en massa vätska kvar i magen och det spänner och är allmänt obehagligt. Det gör fortfarande inte ont, vilket är skönt. Det ända som gör ont är högersidan där mer eller mindre hela höften känns som ett blåmärke. Men jag hade samma med brösten vid ett tillfälle. Det blir snart bättre det också. 

Annars då, tja, jag är sjukskriven tills den 11:e januari, det lutar åt jag får förlänga det i och med alla komplikationer. På onsdag ska jag köra till Sankt Olof. Ska hem och packa om väskan, packa upp julklappar som jag inte öppnat ännu och passa på att träffa lite människor ifrån andra sidan ;) sen kör jag upp igen på fredag som det ser ut nu. Underbara 2015, jag är så redo för dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar