söndag 11 januari 2015

nyårslöften 2015

2015 har börjat bra. Förutom magen då som fortsätter att irritera mig. Men mycket vila ska väl göra det bra tillslut. Jag hoppas på det i alla fall. Bortsätt från det så har 2015 börjat på bästa sätt. Men mer om det senare...

Mina förhoppningar för detta året, löften låter för seriöst, då det hinner hända mycket på ett år, så mina förhoppningar, önskningar och mål detta året blir:
* Flytta. Jag vill verkligen det. Sankt Olof är för litet och det är för långt ifrån det jag håller kärt.
* Jag vill resa, förutom en tur till Danmark i somras höll jag mig på svensk mark hela förra året. Jag hoppas på lite mer spännande resmål detta året.
* Inga operationer. Det räcker nu, haha. Två operationer är verkligen tillräckligt. Nu vill jag få må bra i kroppen jag har och läka helt.
* Ta vara på dagarna mer, inte längta bort dem. Det är så lätt att man sitter och längtar tills helgen (förra året gjorde jag det mer än någonsin då helgerna var enda gången jag kunde träffa Simon)
* Försöka komma igång med att springa igen, jag sprang rätt mycket i somras och tyckte verkligen om det. Men kroppen tog stryk och sen avlöste krämpor och sjukor varandra. Så mer träning 2015 hoppas jag på.

Såklart har jag massor med andra förhoppningar om detta året också, men just dessa väger lite extra tungt. 2015, bring it on :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar