tisdag 21 oktober 2014

Goda vänners sällskap

Vaknade imorse, och det var segt att kliva ur sängen, men väl på fötter så kändes det ändå inte så dumt.

Dagen på jobb rullade på, regn, mycket barn och ett trasigt öra. Men trots förutsättningarna så gick det bra. Det är jobbigt när jag ska lyssna på någon/något och där är ljud i bakgrunden. Jag kan inte heller placera vart ljudet kommer ifrån alltid, men det ger sig nog, jag hoppas det. 

Efter att jag slutat tog jag en promenad bort till affären sen körde jag hem till Emelie. Vi började på maten och en liten stund senare kom Martin och josse. Trevligt sällskap, väldigt god mat, och hjärtliga skratt som värmer hela kroppen. Resten av denna veckan känns väldigt överkomlig efter en kväll som denna. 
Godnatt från oss :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar