onsdag 16 juli 2014

Minisemester

Jag har haft en helt underbar minisemester. I fredags så körde jag till Nova för lite shopping, sen körde jag upp till Helsingborg för att hämta en kompis. Efter det bar det av till harlösa där mitt favoritsällskap väntade. Lisa, Daniel, Hanna och så Hannas pojkvän. Vi grillade, spelade spel och hade hur trevligt som helst.

Efter att ha lämnat Hanna och CW i Sjöbo så bar det av mot Österlen där helgen spenderades. På söndagen körde vi mot Helsingborg med ett kort stopp hos pappa. 

Jag stannade i Helsingborg tills idag. Skönt att få komma hemifrån och jätte trevligt sällskap. Igår så var vi och såg sunny standup nere vid havet. Fötterna i sanden, solen i ansiktet och så mycket värme i hjärtat att det kändes som om det knappt fick plats i kroppen. På scen stod bla Måns Möller, Soras Ismail, David Batra och Hasse Bronten. Behöver jag säga att kvällen bjöd på många skratt? 

Nu är det tillbaka till vardagen med allt vad det innebär. Jobb på fredag, och sen jobb tre veckor framåt. Mer vet jag inte om livet just nu. Läskigt, skitläskigt, men någonstans i allting så är det lite spännande ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar