onsdag 9 juli 2014

Juli

Det är redan Juli. Jag hinner inte med. Underbara Juli. Det är varmt och skönt om dagarna och det känns verkligen som sommar. Jag har jobbat alla dagar denna veckan, men som det ser ut nu är jag ledig fram till torsdag. Det får bli min semester denna sommaren. Helgen ser ut att bli rätt underbar faktiskt. Med eller utan sol. Imorgon ska jag dock till doktorn. Höften och örat vill inte riktigt, av olika anledningar, så ska kolla upp det.

Jag har varit ute och gått/sprungit varje dag denna veckan, och efteråt har jag satt mig på baksidan, plockat lite jordgubbar och myst med Elvis. Skönt att svettas av lite och Elvis verkar tycka att det är härligt att han får bli kelad med utomhus också. Fan vad lyxigt det är att ha egna jordgubbar i sin trädgård ! Så jävla gott!

Nu ska jag snart sova, upp och ringa vårdcentralen imon ! Ha en fin kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar