fredag 9 maj 2014

Torsdag


Har nästan precis lagt mig i sängen. Vilken underbar dag jag haft. Började på jobb. Utedag med barnen som är i Sixtens ålder. Fint väder, glada nyfikna barn så mitt humör hamnade på topp. Jobbade bara till 11.30 sen bar det av hemåt för att göra mig klar för en tur till harlösa. Jag och Daniel bestämde oss ganska snabbt för en tur till Burlöv. När vi nästan var framme bestämde vi oss för att ta en tur in om Hvilan. Sagt och gjort, vi träffade gamla lärare, mattanter och tog oss en tur runt på skolan. Det mesta var sig likt, både människor och lokaler. Fan vad jag saknar internatet, men det är också sjukt hur mycket jag utvecklats som person sen jag bodde och gick där.

Efter ett väldigt trevligt besök på vår gamla gymnasieskola drog vi vidare till Burlöv. Tittade lite i affärer och fikade. Sen drog vi på visning. Daniel hade hittat en lägenhet som han ville kolla på, klart man hänger med på det :) efter visningen åkte vi in till stan för middag. Lyxigt att äta ute en torsdag tycker jag, men lite vardagslyx har väl aldrig skadat ;) 

Fick min födelsedagspresent från Daniel, Hanna och Lisa då jag inte hinner träffa dem innan min födelsedag. Och det jag fick är skorna ni ser på en av bilderna. Världens snyggaste typ, har velat ha dem i typ 2 år. Underbara fina vänner, jag är så tacksam för er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar