onsdag 7 maj 2014

Onsdag

Vilken härlig dag det har varit. Började jobba 7.30 imorse och från ca 9-11 var vi ute. Det regnade men det var inte kallt så jag fann det hela ganska mysigt faktiskt. Jag kan inte nog skriva om hur mycket jag älskar mitt jobb. Jag känner mig verkligen som en i gänget och jag trivs så bra med själva yrket också.

När jag slutat så gick jag hem och la mig i sängen, lyssnade på regnet och bara njöt av en ledig eftermiddag. Kollade lite serier och åt mellis. När det slutat regna så tog jag kameran med ut i trädgården och fotade lite. Luften är aldrig så frisk som när solen spricker igenom tunga regnmoln.

Ska ge mig ut på en promenad nu, rensa tankarna lite. Varva mellan musik i lurarna och sen bara stänga av allt och lyssna på fåglarna som kvittrar och vinden som smeker träden.

Vi hörs senare ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar