tisdag 6 maj 2014

Godmorgon

Jag har typ precis vaknat, ligger i soffan och ska strax gå till jobb. 7-15 jobbar jag idag. Härligt !

Igår körde jag ifrån Helsingborg 6.15, påvägen hem fick jag ett sms där de frågade om jag kunde jobba, självklart kunde jag det. Så igår jobbade jag 9.30-16. Det är inte klokt vad jag älskar mitt jobb. Jag typ skuttade upp dit igår, haha. Det är riktgt skönt att vara tillbaka och nu hoppas jag att det fortsätter trilla in mycket jobb. 

Annars då? Det är molnigt och vädret ska vara lite halvtrist resten av veckan. Det känns förvånansvärt okej, jag som annars  är väldigt väderkänslig. Resten av veckan är ganska oviss, jag har inga planer så direkt. Blir jag inringd så jobbar jag, blir jag inte det så får jag hitta på annat. Det löser sig, det gör det alltid :) det börjar föresten bli dags för lite nya kläder, åtminstone shorts, för jag har inte ett ända par som passar. Lyxproblem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar