fredag 2 maj 2014

Maj

Och så blev det maj. Tiden verkligen rusar iväg. Jag har provjobbat på ett nytt jobb, men det funkade inte, kroppen sa ifrån, det blev för tungt så nära inpå operationen. Så läkaren sa blankt nej till mitt val av jobb för sommaren. Så nu är jag tillbaka i vikariepoolen igen och hoppas på så mycket jobb som jag möjligt kan få.

Jag har återhämtat mig helt okej från operationen annars. Det känns, det sticker jag inte under stolen med, men jag skulle aldrig göra det ogjort. Nu vill jag blir helt läkt så jag kan få börja använda bh igen ;) Gjorde mig av med de gamla så nu ekar det tomt i byrån. Ett par sport-bhar bara, haha och de fyller ut betydligt sämre än mina gamla bh:ar.

Helgen bjuder på en tur till Helsingborg. Firade även valborg där. Eller vi firade inte, men jag var där :) Helsingborg är verkligen en helt galet fin stad, jag faller mer och mer för den varje gång jag är där! Nu ska jag sätta igång ett avsnitt GLEE (ja, Adam Lambert är med, så jag kollar ! ;) ) och sen sova :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar