lördag 10 maj 2014

Den tionde maj

God förmiddag! Idag står det bakning på schemat. Ska få ihop lite olika saker tills imon när delar av släkten kommer hit. Ska göra en citronpaj som jag gjort förr, den är jättegod, men de andra två sakerna jag ska göra är nytt, så vi får se hur det går. 

Gårdagen bjöd inte på så mycket. Jag städade och så, var uppe och handlade lite inför idag och sen var jag inne hos Emma en liten stund också. Men mådde inte riktigt på topp, hade mensvärk från helvetet så det passade mig ganska bra att knappt göra något på hela dagen. 

Nä, nu ska jag ta tag i denna dagen och baka för hela slanten! Vi hörs ! 
Min fina vägg, älskar att detta är det första jag ser varje morgon. Så mycket minnen och så mycket glädje. Plus alla mina finaste skor uppradade, det kan knappast bli bättre ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar