söndag 11 maj 2014

22 år

Igår så bakade jag hela dagen. När jag var färdig med det så blev jag fort rastlös. Ett sms till Daniel och sen ca 10 min senare var jag på väg hem till honom. Åt mat med honom och hans föräldrar och sen kollade vi på ESC tillsammans alla fyra. Jag tyckte inte tvunget att rätt låt vann, men rätt artist gjorde det. Mot framtiden och rättvisa. Mot jämställdhet och in your face Putin!

Idag har jag firat min födelsedag. Vi blev nio personer sammanlagt. Allt jag bakade igår blev bra. Väldigt bra till och med. En vit kladdchokladkaka, en citronpaj och så ananasmuffins med citronfrosting. MUMS! Alla verkade uppskatta mina bakverk också, och det gör det lite extra roligt.

Gästerna åkte vid 17.30 och mamma med dem, hon ska iväg på semester så nu ligger jag själv hemma i min säng och bara ler av lycka. Jag är så tacksam för alla fina människor jag har omkring mig. Släkt, kollegor och vänner. Nu ska jag sova, men bjuder på ett gäng bilder först :)

Chokladkakan

Citronpaj

Ananasmuffins 

Birthday girl 


Presenter

Jag och min vackra mormor

Jag och mina morbröder. Ser ni precis som jag hur mycket jävelskap de har i blicken? haha :) 

Tack för en underbar födelsedag :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar