fredag 16 maj 2014

Och så blev det fredag

Godmorgon!
Jag sitter just nu hemma i kökssoffan och äter frukost. Jag hade svårt för att somna igår, klockan hann bli 12 innan John Blund kom på besök. Jag kände mig uppe i varv och inte alls i ro till att sova. Vet inte vad det kan bero på, men jag vaknade av ett sms vid 7 och var faktiskt inte så trött.

Idag bjuder dagen på sol! Underbara sol. Det är redan nu runt 20 grader på baksidan. Hej vår, och kanske till och med försommar? :) Jag ska jobba 9-12 idag och sen bär det av för att hämta Hivi hemma hos hennes föräldrar. Sen ska vi hem till Hivi i sjöbo och göra oss klara. Sen tar vi bussen in till Lund, möter Lisa där och sen drar vi till Malmö för att äta ute. Daniel joinar också. Mycket bättre kan det knappt bli faktiskt. Vi ska fira min födelsedag och bara umgås. Underbara fina vänner, jag har saknat er, så detta ska bli riktigt mysigt!

Om jag sen sover hos Hanna eller inte vet jag inte ännu, beror lite på hur sent det blir och så. Men jag får ju gäster imon, så kan inte stanna för länge om jag bestämmer mig för att sova över. Vi får se helt enkelt!

Nu ska jag gå och packa lite, vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar