torsdag 15 maj 2014

En lättare bror


Vilken fantastiskt dag det varit. Solen strålade imorse och mitt humör med den. Var ute nästan hela dagen på jobb, barnen var på bra humör och jag kom på mig själv med att le helt utan direkt anledning flera gånger :) när jag slutat så gick jag hem och fixade med tvätten och så. Richard kom ner och sa att han skulle ut i helgen. Och jag älskar min bror för mycket för att släppa iväg honom i det skick han var i. Så vi drog till boan för att köpa lite nya kläder åt honom. Man kan inte ha samma kläder som man hade innan man gick ner nästan 40 kg. Det ser inte bra ut. Han blev hur fin som helst och kände sig som en ny människa.

När jag kom hem igen så var det dags för kvällsmat. Sen har jag renbäddat, städat badrummet, duschat och dammsugit. Allting blev rent och fint, även jag. 





Rätt kläder gör ganska mycket !

Tack mormor för ditt brev, och kolla så fint tulpanerna jag fick av dig blommar! De blir bara vackrare och vackrare för var dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar