tisdag 20 maj 2014

Helgen

Jag hade en helt underbar helg. Först middag ute med Daniel och Hanna i fredags. God mat, underbart sällskap och härligt väder. Åkte på en förkylning, så min röst började ge upp men med de förutsättningarna så kändes det besväret väldigt litet. Sov sen hos Hanna och vaknade upp till ett soligt sjöbo i lördags. Körde och handlade med Hivi sen körde jag hem. Fixade det sista och sen fick jag besök. Vi åkte till Stenshuvud. Varmt som attans var det, men också helt sagolikt vackert. Efter en god middag hemma åkte vi ner om Vitemölla på kvällen, fick känna sanden mellan tårna och höra havet smeka stranden. Jag älskar det, det gör mig så lugn, och det ger min sån ro i själen.

Söndagen bjöd på sämre väder. Jävlar vad det regnade, men det var mysigt det också. Efter en god lunch körde vi till Helsingborg. Vi handlade och sen tog vi det lugnt resten av kvällen. Det blev att sova tidigt då vi skulle upp 5. Jag körde ifrån Helsingborg 05.45 och upp om till Höganäs för att hämta mamma och sen direkt hem till jobb. Jobbade sen från 9-17.30. Behöver jag säga att jag var trött på kvällen sen? Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar