tisdag 20 maj 2014

Jobb

Jag började på ett nytt jobb idag! Jag har fått fast tjänst på 75% i 6 veckor på en förskola i Simrishamn. Så jävla glad jag är. Igår när jag stod på skogsbacken ringde chefen och frågade om jag hade möjlighet att ta 3 veckor på den förskolan. Självklart kunde jag det. När jag sen ringde förskolan för att prata om tider och så, så visade det sig att det gällde 6 veckor, kanske till och med sju. Helt fantastiskt ! Det är så skönt att ha ett schema. Att kunna planera och veta när man börjar och slutar.

Så idag var första dagen och det känns bra. Självklart är det överväldigande och nervöst, men det kändes jättebra. Bra kollegor med koll på läget, barn med mycket energi och så känns det bra med en utmaning. Att få tämja sin comfortzone och utvecklas ännu mer.

Nu ska jag sova. Upp och jobba imorgon! :) GLADTJEJ.NU :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar