tisdag 27 maj 2014

En timme tidigare

Gårdagen gick jättefort, men sen hade jag också att göra typ hela dagen. Jag körde ifrån Helsingborg klockan 7, direkt till jobb. Vädret igår var helt underbart, det var varmt och nästan helt vindstilla. Jobbade till 15:30 sen bar det av hemåt. Slängde i tvätt i maskinen och sen körde jag ut till pojkarna Grothusen. Deras föräldrar skulle på möte så ja passade dem i ett par timmar. De lekte med vatten ute och sen mös vi ner oss i soffan.

Var hemma igen vid 20 och då var det dags att hänga ut tvätten, slänga in nästa maskin och sen ta en dusch. Blev riktigt trött på kvällen och somnade redan vid 22.

Dagen idag är väl sådär. Går upp, ser vädret, det stormar och det är jättegrått. Fixar mig, äter frukost och går ut och sätter mig i bilen. När jag kört ca 100 meter inser jag att klockan är 7.30, inte 8.30... jag är ute en hel timme för tidigt. Så nu sitter jag här i soffan och slår ihjäl just den timmen ;) haha, så kan det gå. Idag jobbar jag till ca 14 sen blir det att hänga i stan en stund, för 16 ska jag vara på möte i Simrishamn och att köra hem i mellan känns väldigt onödigt.

Hoppas ni får en underbar dag, trots det ganska jättetråkiga vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar