måndag 7 april 2014

En vecka

Imorgon har det gått en vecka sen jag blev opererad. Hur fan kan tiden gå så fort? Dagarna går ihop och jag sover mycket. Inte i ett stråk dock, det gör för ont. Men ett par timmar åt gången går bra. På onsdag ska jag in och ta bort förbanden, tvätta och så. Ska bli så jävla skönt. Fan vad jag ska duscha på onsdag, tills fredag typ haha. Jag saknar att duscha, jag saknar att jobba, jag saknar att sova på mage. Förutom det och smärtan så känns det så jävla bra att ha det gjort. Jag tror verkligen på detta och jag är så nyfiken på hur de ser ut, och hur de kommer se ut när allt är läkt :)

I slutet av veckan ska stygnen tas, och sen är det sport-bh som gäller 24/7 i typ tre månader. Ingen vanlig bh på minst lika lång tid, det kliar lite i fingrarna på att testa och köpa nya bh:ar, men vill inte ens tänka på hur ont det hade gjort, så vi avvaktar och ser, har ingen aning om vilken storlek jag har, men min J-kupor känns tack och lov som ett minne blott :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar