tisdag 8 april 2014

Vårfint

Än en gång, Daniel, TACK! Jag hade en ide på en header, skickade lite förslag till Daniel och han överträffar sig själv och alla mina förhoppningar! Så jävla nöjd är jag! Tyckte det blev vårigt och fint :) tack tack tack!

Förra helgen sov jag hos Daniel. Vi körde till både krankesjön och vombsjön och fotade och det blev som vanligt massor med fina bilder. Vi lagade god mat, skrattade mycket och njöt av livet. På söndagen körde vi till Skurup och hängde med Daniels syrra och hennes dotter. Vi gick till en lekplats och verkligen njöt av vårsolen! Just nu hade det inte gjort ont med lite sol faktiskt ! Värme har vi, idag var det för varmt för jacka, men jag vill ha sooool, massor med sol. Slänger upp en hög bilder, enjoy! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar