onsdag 2 april 2014

Dagen efter

Det gör betydligt mindre ont än jag trodde att de skulle göra. Vilket är skönt. Det sticker lite och det kliar under tejpen. Visst gör det ont. Det känns lite som om jag blivit överkörd av en buss. Och det stramar både här och där. Men det kommer bli bra detta. Det kommer bli så jävla bra! Om en vecka ska jag in till Malmö igen och ta bort förbanden, kolla så allt ser bra ut och kolla stygnen och så. Innan dess får jag inte duscha, då förbanden inte får bli blöta. Mysigt! Haha, men det kommer ju vara värt det, allting kommer vara värt det. Just nu saknar jag mest att ligga på mage då det är så jag alltid sover, men vi väntar liiiiite till med det ;) haha


Jag ska sätta mig och redigera lite bilder nu, och fundera lite på en ny design, lite vår får vi ju ha här på bloggen också. Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne. Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar