fredag 11 april 2014

En fredag i april

Vilken dag det har varit, jag har fått mycket gjort utan att egentligen göra något. Jag har städat badrummet, vikt tvätt, gjort en cheesecake, städat lite på mitt rum samt fyllt i papper till arbetsförmedlingen.

Trots att jag inte gjort så mycket så har tankarna gått på högvarv, konstant hela dagen. Jag känner mig lättad, fri och stark. Samtidigt känner jag mig ensam, liten och jävligt tom. Märklig kombination av känslor, men det bra överväger. 

Man måste våga vända blad, man måste våga göra sig själv fri och bryta sig loss. Man måste våga förbättra sig själv, utan att tappa bort sig själv. Ändra och förnya utan att tappa originalutförandet. 

Huvudvärken dånar i mitt huvud och jag tänker sova nu. Imorgon är en annan dag, och då bär det av till Sjöbo :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar