lördag 12 april 2014

En dag på språng

Sov 13 timmar inatt, med ett par uppehåll, men betydligt färre än vanligt, så jag kände mig på topp imorse. Öm, men ordentligt utsoven :) Fixade håret, sminkade mig och sen körde jag in till Simrishamn och köpte två nya sport-bhar. Passade även på att köra ut om till coop och handla. Jag kan verkligen tycka det är mysigt att gå runt i mataffärer och titta, man behöver inte köpa så mycket, men lulla runt liksom. Titta på människor och så.

Efter det så körde jag hem och bytte om sen körde jag hem till min morbror. Jag har aldrig varit speciellt nära någon i min släkt, någonsin. Dock har släkten alltid varit något som intresserat mig. Jag har alltid saknat släktmiddagar, stora födelsedagar och hela den biten som så många av mina vänner haft. Men samtidigt så har det aldrig känts konstigt när jag träffat mina släktingar, samtalet flyter på och det känns genuint och äkta.

Detta var andra gången på ganska kort tid som jag var hos min morbror. Och det blir roligare och roligare och tiden rusar iväg. Så mycket vi har att prata om, vad mycket vi har att lära av varandra och jag inser med tiden att vi nog är ganska lika. Vi har en ganska rå humor, lätt för att jävlas och lätt för skratt. Jag hoppas och tror att detta är början på ny vänskap, och det är med ett leende på läpparna som jag skriver det.

Efter mycket kakor och mycket skratt drog jag tillbaka in mot sjöbo och hem till Malin. Åt med hennes familj, även där med mycket skratt. Resten av kvällen chillade jag och Malin framför tv:n bara.

Nu ska jag snart sova, vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar