måndag 10 februari 2014

Mina töser är hemma igen

Idag kom äntligen Hanna och Lisa hem från Indien. De hade varit på en jättehärlig semester. Jag får ju egentligen inte kör bil alls, men jag hade lovat att hämta dem. Så jag körde till Daniel och sen körde han resten av vägen. Kul men sällskap men framförallt väldigt skönt att slippa köra. Inte helt utan att det känns faktiskt :( men men.

Vi körde in om Daniel på vägen hem och hämtade Daniels bil och sen körde vi till Sjöbo. Vi släppte av Lisa, som var jättetrött hemma hos henne och sen körde jag, daniel och hanna hem till Hanna. Vi lagade mat, snackade om resor och bara hade det bra. Att två personer kan ge en så mycket glädje som de två gör. Jag kan prata om allt med dem, skoja om allt och bara vara mig själv. Hur underbart som helst, och jag är så tacksam för dem 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar