lördag 8 februari 2014

En lördag i Februari

Efter nattens besök på akuten var jag lagom trött. Och jag visste att jag skulle passa Sofie idag, så direkt när mamma och jag kom hem från sjukhuset gick jag och lade mig. Hade laddat upp med smärtstillande i bilen på vägen hem, så när jag väl la huvudet på kudden somnade jag som en stock.

Var uppe hos Sofies föräldrar vid 10.30 och passade då både henne och hennes lillasyster till ca 13.30. Hennes syster blev sen hämtad av de som skulle passa henne och jag och Sofie gick hem här. Vi packade fika och sen åkte vi till Kivik, för lite lek på en lekplats, lite fotografering och sen fika ute på piren. Solen gick i moln och det blev ganska kallt men vilken vacker dag det var. Kunde inte spenderat dagen på ett bättre sätt tror jag. Jag och Sofie har även kollat på Barbie och Nötknäckaren, samt Pocahontas. Haft popcornmys, målat naglarna, fixat håret, målat med vattenfärg och byggt ett sjukt stort duplo-hus. Hon sover som en stock, och jag ska snart gör detsamma, men tänkte bjuda på lite bilder först :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar