onsdag 4 december 2013

Och så kom December

Hej, återigen var det längesen sist , men jag har gått och skaffat mig en i-Phone så därför sitter jag knappt vid datorn längre. Jag ska dock försöka att lägga upp lite bilder från mitt år i USA på Facebook och liknande, så då kan det ju hända att det kommer upp lite bilder här också :) just nu bloggar jag från min app som jag precis laddat ner, och so far so good. 

Annars då, dagarna rullar på, dagarna som jag inte jobbar eller är hos Sixten och Felix är långa dagar och jag känner mig stundtals väldigt ensam här borta. I lördags drog jag spontant till Nova och hälsade på Daniel på jobb. Fick fixat julklappar till mamma, hanna och till Lisa och sen efter en snabb visit hos min fina mormor och hennes fantastiska sambo så körde vi till Harlösa och Daniel bjöd på middag, eller mer hans föräldrar, men i alla fall. 

Jag längtar tills nästa år. Känns som om det kommer bli ett år med många starter. Nya äventyr, inte bara för mig utan för många av mina fina vänner också. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag sova. Jobbar jag inte imon så kommer bilderna kanske redan då. Sov gott :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar