tisdag 26 november 2013

Fixat en trasig tand

Dagarna rullar på som bara den, snart är det December. Krischan fyller 30 idag, stort Grattis!

Idag har jag varit hos tandläkaren två gånger, på rutinkoll imorse, sen bokade vi in en tid för att få min plasttand fixad, och fick en tid först i Februari, de ringde dock när jag och mamma var på coop då de fått ett återbud och frågade om jag ville komma in. Självklart ville jag det, så nu har de tagit bort min rotfyllning, och lagt i nån blekningskräm som ska sitta i ca 10 dagar, sen ska jag tillbaka igen och så ska de fixa rotfyllningen. De lagade även den lilla biten som gått av. Känns riktigt bra! Det blir fint detta.

Imorgon ska jag jobba på förskolan. Känner mig lite tom idag, gissar att det har med att göra att jag inte sov så mycket inatt. Jag ska faktiskt stänga ner här nu och försöka sova. Det har varit en lång dag.

Livet känns inte jobbigt just nu, jag känner mig bara tom ikväll. Tom på ork, tom på ord, tom på det mesta. Som ett vakuum, ett svart hål. Har en del på gång dock, så detta blir bra, det blir det, men just nu blir det ingenting, bara sömn.

Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar