söndag 17 november 2013

En sån helg

Igår åkte jag och mamma först på Julmarknad där Richard stod och sålde massa goda saker från hans jobb (han jobbar på ett bageri/café) efter det så åkte vi till Sjöbo. Mamma skulle sova hos en väninna och jag skulle sova hos min fina Hanna. Lisa var där och efter en stund kom Daniel också. Vilken underbar kväll. Skrattade och kände mig verkligen genuint lycklig. Vilka vänner jag har, jag är så tacksam.
Vi åt god mat och ännu godare efterrätt och sen satt vi och snackade tills mitt i natten.

Idag så hade vi lite sovmorgon och efter en god frukost gick vi ut på en liten promenad. Det var så fint väder, soligt och faktiskt ganska varmt. Helt magiskt! :) Det kändes faktiskt som vår en stund, och det var lite omtumlande. Snart kommer snön liksom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar