torsdag 5 december 2013

Dagarna rullar på

Just nu ligger jag i kökssoffan och väntar på att tiden ska gå. Jag somnade inte fören vid 1.45 inatt så jag vilar lite innan det är dags att gå. De ringde imorse och frågade om jag kunde jobba 9-17 och det är klart att jag kan :) jobbade igår också, men då bara mellan 15-17.30.

Fick pratat med pappa igår också, han har börjat köra natt-turer så det var lite svårt att veta när man kunde ringa. Det var riktigt härligt att prata med honom. 

Annars då, det händer inte så där överdrivet mycket i Sankt Olof, (chockerande, visst ?) imorgon ska jag till tandläkaren, om jag nu kan komma dit. Det ska tydligen både snöa och storma imorgon och inatt, så vi får väl se. 
Bjuder på en nytagen bild på mig, och ha, tid till frisören är bokad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar