måndag 30 december 2013

Årets sista måndag

Imorgon är det nyårsafton. Detta året tar slut imorgon. Och vilket år det har varit. Men mer om det i ett annat inlägg. Summering av året och nyårslöften kommer då också :)

I lördags åkte jag hem till Hanna där hon och Lisa bjöd in för tjejkväll :) väldigt trevligt, vi åt gott och spelade spel och när kvällen var slut så körde jag och Lisa hem till henne och jag sov över där. Efter att ha lyssnat på Lisa ett par timmar (hon pratar i sömnen) så somnade jag tillslut med ett leende på läpparna. När vi vaknade på morgonen (vid 12, haha) så var det Lisas födelsedag. Jag frågade vad hon ville göra, och hon ville till Nova. Sagt och gjort, vi och resten av Skåne var där och det tog inte lång tid innan Lisa och jag kände oss sjukt stressade. Så efter att ha hälsat på Daniel två gånger på JC och jag bjudit hem mig själv till honom så körde vi hem till Hanna. Lisa och Hanna skulle träna så jag styrde min skota till Harlösa där jag hängde fram till typ 23.30 mycket trevligt :) 

Idag kommer min fina vicky och hälsar på tillsammans med sin familj. Hennes sambo Jocke och deras lilla Wilma :) har tagit denna dagen till detta. Jag och vicky har inte träffats på toklänge, så vi har en del att ta igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar