måndag 23 december 2013

Design

Tanken var att jag skulle göra en julig design, haha, gick sådär, men lite rött fick det bli i alla fall. Julkänslan har fortfarande inte infunnit sig, trots att jag inte gör annat än packar in julklappar och julbakar hela dagarna. Men men, det blir väl inte mer än så här i år då. Idag har jag gjort punchrullar, påbörjat kokosrullar, bakat pepparkakor och gjort en kola.

Imorgon ska det bakas pepparkaksmuffins och sen orkar jag inte baka mer innan jul. Känns som om jag inte gjort något annat.
Jo, igårkväll var jag på tjejkväll inne hos Emma. Vi var bara fyra stycken så det var väldigt chill. Emma blev väldigt glad för örhängena jag köpt till henne, och det är ju alltid ett plus.

Julen firas som vanligt med mamma och mina bröder. På Juldagen ska vi dock till Maglehem (pappas svärfar bor där) och så ska vi julmysa lite där också.

Nu ska jag sova, inte för att jag är trött utan för att jag har en huvudvärk som heter duga och för att klockan är mycket. Bilden tog jag innan jag gick in till Emma igår. ÄLSKAR håret, tycker att det är jättefint, men sen varade det i ca 5 min sen såg det mest ut som om någon hällt en spann vatten över mig... Det här med att göra en frisyr i mitt hår som håller får jag forska vidare i. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar