lördag 2 november 2013

Pyssel

Lite svårt att somna om kvällarna har jag, och jag sover gärna till typ 12 dagen efter, men bortsett från det så känns det bra. Jag är hemma i lilla sketna Sankt Olof, och jag kunde inte varit gladare över det. Igår gjorde jag inte många knop. Jag började fixa mitt rum lite, det har varit mammas så det var en del saker som skulle ut, och en hel del nytt som skulle in. Hängde upp nya gardiner och så. Å andra sidan sov jag till halv 2 igår, så dagen var inte så lång.

Idag ska jag till Krischans källare och hämta mer saker, smyckeskrin, några par skor och så. Sen imorgon förmiddag blir jag förhoppningsvis klar med allt det stora som behöver göras här inne. Hänga upp tavlor och så kan komma lite senare, ingen stress med det. Mamma blir knäpp på mig. Du ska ju bara bo här ett år och måste du verkligen göra allt idag. Jag orkar inte bo och inte trivas, jag vill ha mitt rum som JAG vill ha det, även om det bara är för ett år.

Nu ska jag äta lite frukost och sen fortsätta pyssla här inne på mitt rum, och så fixa lite tvätt. I går tömde jag diskmaskinen, och det var fan jobbigt, haha, jag visste ju knappt vart sakerna skulle vara, men ge mig ett par veckor, sen ska jag nog hitta i mitt eget hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar