söndag 3 november 2013

Jetlag

Idag var det inte så lätt att komma upp ska ni veta. Emma (min granne) ringde vid halv 1 inatt och frågade om jag kunde hämta henne och tre av hennes vänner i Ystad och köra dem till Tingvalla. Jetlagad som jag är så vart jag inte precis trött så det sa jag ja till. När vi väl kom till Tingvalla fick jag reda på att det bara var lite mer än en timme kvar tills det stängde, och då sa jag: jag väntar den timmen så kan ni åka med mig hem. Emma mådde inte prima heller så hon väntade med mig i bilen.

Halv 4 somnade jag. Jag var inte speciellt trött då heller, men somnade tillslut. Mamma fick snällt väcka mig imorse. Haha. Jetlagen är värre är jag trodde faktiskt, men imorgon måste jag upp tidigt, så det blir väl bättre med tiden I guess.

Nu ska jag på möte, ska kanske börja passa en till liten pojke här i byn, så jag ska upp och prata med hans föräldrar och sen ska jag äntligen dra hem till Lisa. Hanna och Lisa bjuder på middag idag nämligen!

Nu måste jag rusa, vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar