tisdag 5 november 2013

Goa Unge !


Ännu en sen kväll. Trots att jag gick upp tidigt idag. Eller tidigt är väl synd att säga, klockan var väl 10 någonting. Förvirrade bort tiden imorse, så jag kom till Daniel typ 45 min tidigt. Haha, han var på gymmet, men hans mamma var hemma, så jag snackade med henne tills Daniel kom hem.

Sen drog vi till Skurup för att träffa världens gladaste lilla skit. Även kallad Emilia. Hon är så glad, nyfiken, nöjd och söt. När jag var hemma hos Patricia och Lennie (Daniels syster och hennes pojkvän)sist, så låg lilla Emilia i magen, ca två veckor efter jag åkt till USA så föddes hon. Tänk att det var hon som låg där inne i magen. Underbara unge. Vi fikade med frallor, skinka, ost, tomat, leverpastej, juice och ja, jag vet inte allt. Så sjukt gott och för mig väldigt svenskt. Vi stannade hos dem hela eftermiddagen. När Daniel och jag kom tillbaka till Harlösa så körde jag direkt hem då Daniel skulle plugga. Nu i efterhand är jag glad att jag körde hem tidigt, för vilket skitväder. Det var riktigt blött och tråkigt.

Kvällen har varit lång, men samtidigt har tiden gått fort, snart är klockan kvart över 1. Jag skulle lätt kunna vara vaken i ett par timmar till men jag ska försöka sova då jag har en lång dag framför mig i morgon. Ska ringa massa viktiga samtal på morgonen/förmiddagen och på eftermiddagen/kvällen ska jag passa en liten kille som jag aldrig passat förut. Spännande, men det ska bli roligt.

John Blund, jag väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar