torsdag 7 november 2013

En vanlig dag att minnas

Igår vart en riktigt mysig dag. En dag som jag verkligen behövde. Hanna kom vid 11 och vi åt en god frunch (frukost för mig och lunch för henne) vi tog det lugnt, snackade och bara hängde. Sen körde vi till Bo Ohlsson och gick runt i ett par timmar, fikade och pratade och pratade. Hem och så målade vi fatet som Hanna köpt och så hängde vi upp massa ramar på mitt rum. Har inga bilder i dem ännu, men nu vet jag hur jag ska ha ramarna i alla fall. Bilderna får komma en annan dag.

Vid fyra körde Hanna hem då hon skulle äta middag med Lisa. Jag gjorde mig klar, satte upp lite mer tavlor och så och sen kom Sixten med familj och hämtade mig och vi körde upp till dagis. De hade lyktfest och det var så otroligt mysigt. Massa barn som jag inte träffat på länge, alla små pluttar som både pratar och springer nu och så var det betydligt fler barn och föräldrar som kände igen mig än jag trodde, och det var ett extra plus :) Det gjorde mig faktiskt riktigt, riktigt glad. Underbara ungar, föräldrar och mina fina kollegor som jag saknat så. Det bjöds på soppa och kaffe och kaka. Massa skratt och så fick jag se en hel del av de 17 bebisar som fötts under året.

En otroligt härlig dag helt enkelt. Har tyvärr inga bilder från dagen, en bjuder på en gammal :) Är hon inte vacker min fina Hivi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar