måndag 14 oktober 2013

Sagolikt

Vilken dag det har varit. Vi samlades klockan 8:45 imorse och sen körde vi en bit upp i bergen för att sen hajka (hur fan det nu stavas) Upp, upp och ännu högre upp. Tungt var det, och hade någon sagt till mig att för några år sen att jag skulle hajka upp för ett jävla berg hade jag skrattat åt dem. Jag har dock åkt på nån förkylning som har satt sig på stämbanden och kan därför typ inte prata. Men tack och lov så gör det inte ont, så hoppas att det går över snart !

Utsikten uppe i bergen är ju helt sagolik, man får liksom aldrig nog, det är ju så vackert. Vi stannade på ett ställe med en varm källa som rann igenom. Det rök från källan, men det såg ut som öken runt om kring. Det var så fint.

Är galet trött, vi har väl åkt bil i ca 6 timmar idag, inte i sträck dock, tack och lov, men det tar på kroppen, och det gjorde ju verkligen hajken också. Jag trodde att jag skulle dö där ett tag, men upp kom jag, och sen ner gick fort :)

Kvällen bjöd på en jordbävning också, men jag och Daniel märkte det inte ens, så det var nog inte så farligt.
Nu ska jag sova, imorgon drar vi vidare mot Las Vegas






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar