onsdag 16 oktober 2013

Limo-night

Sitter just nu inne i Rebeccas rum och chillar lite, tog precis en lång dusch och nu ska vi strax göra oss klara för ännu en natt i Las Vegas. Ikväll blir nog snäppet lugnare än igår. Jag har ingen röst, sjukt ont i lungorna och jag är så trött.

Gårkvällen var helt sjuk! Vi hade så roligt. Som ni som läser bloggen vet, så dricker jag inte. Eller inte fram tills igår i alla fall. Full vart jag, roligt hade jag, sjuka saker gjorde jag, men nu är det gjort känner jag. Man är bara i Vegas once och då får man prova nya saker.

Det blev inte så sent igår, vilket var skönt. I fick vi nämligen stiga upp tidigt för nya äventyr, men mer om det imon, för nu ska jag ladda upp lite bilder och sen gå och göra mig klar.

Vi hörs !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar