lördag 12 oktober 2013

Framme

Nu ligger vi äntligen i sängarna på vårt hotellrum. Det tog över 4 timmar att köra hit och mot slutet var man så trött i kroppen att man typ kunde gråta. Daniel sover redan, för ca två sekunder sedan sa han godnatt, och nu andas han tok-djupt och sover. Själv får jag passa på att blogga lite, man får ju inte svika sin fans liksom ;)

Vi är färdiga med San Francisco nu, det var en fin dag, vi såg massor och gänget som vi åker med är riktigt härligt. Guiden är störtskön, ung, cool och trevlig. Annars är det väl mest som folk som pratar tyska, men sen är typ hälften av alla au-pairer i USA tysktalande, så det var väl ganska förväntat.

Då allt som har med nationalparker och turism att göra är stängt nu pga av the goverment så är vi inte i Yosemite som tänkt utan i en annan stor park vid en sjö som heter Lake Tahoe, googla det, för än så länge vet jag inte så mycket om det. Tydligen så kan det bli riktigt kallt här, vi kan till och med stöta på snö, kul för Daniel som tog mig sig en tjocktröja som varmaste plagg, haha.

Nu ska jag sova också, som sagt vet jag inte hur det blir med uppdateringen, men jag ska från och med imorgon försöka skriva ner lite i ett block under dagen, så man inte glömmer bort något, och så kan man blogga om det senare. Och jag kan lova er att det kommer komma upp bildbomber här så fort jag kommer till Madison, då finns det tid, ork och wifi :)

Men vi har det bra, vilket äventyr detta är! :)


Några kända hus, de är några av de väldigt få gamla husen i San Francisco. 
Asså backarna som vi gick upp för idag. HELT SJUKT ! 

Älskade underbara hav. Och så får ni se min kappa jag köpte igår också :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar