måndag 21 oktober 2013

Så, nu är jag redo igen

Nu har jag landat lite i allt som hänt de senaste dagarna. Så mycket vi sett, så mycket vid upplevt. Helt fantastiskt. Vi är just nu i Santa Monica, som typ är himlen på jorden. Det är så fint här, människorna är trevliga, bra shopping, nära till havet, solen skiner och ja, vi älskar detta stället.

Imorgon drar vi dock till New York. Det ska bli härligt att komma dit, det betyder nämligen att jag är ännu ett steg närmare Sverige, men ni får snällt vänta ett tag till.

De senaste tre dagarna har vi bara chillat runt i Santa Monica, hängt på stranden, shoppat och ätit god mat. Vädret har varit härligt, inte för varmt men heller inte kallt. Här är ju så fint :) Dock har jag inte fotat så mycket, då jag inte har velat släpa kameran med mig, men vi tog ett par bilder när vi cyklade till Venice Beach, sjukt härligt var det, så jag bjuder på ett par bilder ifrån det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar