måndag 7 oktober 2013

Nya converse

Idag har jag packat. Nu har jag en ganska så bra aning om vad jag ska och vad jag inte ska ha med mig till San Francisco på torsdag. Bara ett par dagar kvar. Fan vad sjukt det är !

Skypade med Daniel idag också, och så slappade jag en stund. Klockan 3 kom Delia och hennes pojkvän och hämtade mig och Axel och vi åkte och shoppade. Kom hem med ett par skor, en kjol, en kofta och en svart stickad tröja. Allt får hänga med på resan tror jag.

Ska inte glömma att packa smycken. Kom precis på att det hade jag glömt.

Nu ska jag kolla på Americas next topmodel och äta popcorn ^^ Slänger upp en bild på skorna jag köpte. Kunde inte låta bli, de kostade bara 170 kr. Behöver jag säga att jag älskar rea?

2 kommentarer:

  1. Häftig färg på skorna. Ha nu en skön resa. Vi finns här och hälsar dig välkommen hem!
    Kramar AnnaLena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag tyckte också att de var coola ! Jag saknar er så, men snart ses vi ! Bamsekram !

      Radera