lördag 5 oktober 2013

Vart tog on-knappen vägen?

Det blev ingen direkt sovmorgon imorse. Jag vaknade klocka åtta och var kissnödig, och kunde sen inte somna om. Jag kollade på lite Vampire Diaries och så, slappade mest och lyssnade på regnet. Väldigt mysigt faktiskt.

När Axel kom hem så gick vi och hämtade pojkarna. Axel gav dem lunch och nattade dem. Jag passade på att äta frukost. Och när pojkarna somnat, så skypade jag med Daniel och med mamma. Daniel och jag är verkligen på samma plats vad gäller vår resa. Vi längtar helt sjukt mycket, men samtidigt kan vi inte fatta att det verkligen händer. Om en vecka är vi mitt i ett stort, stort äventyr. Det går liksom inte att ta på. Jag känner mig stressad över allt som är på gång, men samtidigt smått bortdomnad. Jag stänger liksom av, slö-tittar på en film, en serie eller så bara ligger jag och stirrar i taket. Märklig känsla det där, nån har tryckt på off knappen, och jag hittar inte on-knappen, hur jag än gör.

Imorgon får det bli nya tag. Klockan sju börjar jag jobba, halv åtta ska vi köra till Day-Care för de har ett speciellt event imon. Jag ska ta Axel till Target och ett par andra ställen. Sen ska vi hämta pojkarna igen mellan 11-11.30. Hem - lunch - nap och sen har jag jobbat klart. Ska kolla ut lite outfits inför kommande resa och skriva ut lite papper och så.

Nu måste jag sova, det blir en lång dag imorgon.
Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar