lördag 26 oktober 2013

New York

Internet har inte funkat på min dator på ett par dagar här och vi har inte precis spenderat så mycket tid på rummet, så därför har det varit dåligt med uppdatering. Det blir nog ändring på det nu, då det är en del på gång framöver.

Imorgon är det dags att åka till Madison igen och Daniel ska till Sverige. Denna gången känns det inte så jobbigt, då jag kommer efter snart jag med. Vår resa har varit helt otrolig. Vi har sett så otroligt mycket och det kommer ta ett tag att gå igenom alla tusentals bilder vi tagit.

Imorgon fyller mina pojkar år, 3 år blir de, och jag pratade med Jess idag och hon sa att pojkarna pratar mycket om mig.

Ni får ett par bilder, och sen är det dags för mig och Daniel och sova, imorgon blir en dag i resans tecken.
Top of the rock
Ground zero
Ground zero
New York City

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Så mycket du fått uppleva....Allt lite avundsjuk!!! Njut nu av sista dagarna. Vilken dag kommer du hem? Va rädd om dig.
    Kram AnnaLena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, det har verkligen varit en otrolig resa. Jag saknar er mycket, men snart ses vi !
    Kram My

    SvaraRadera